Results 1 to 7 of 7

Thread: Looks like a nice, low mileage car

  1. #1
    Senior Member CorvairGeek's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    The Gem State
    Vehicle
    1992 Century Special 1996 Century Custom
    Posts
    711

    Angry Looks like a nice, low mileage car

    What a waste to cover it in Rhino line!
    https://boise.craigslist.org/cto/d/1...744204625.html
    Jerry



  2. #2
    Senior Member Duke George V's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Lost Wages
    Vehicle
    1996 Buick Century wagon, 1992 Buick Century sedan, 1993 Buick Century wagon
    Posts
    2,444

    Default

    I disagree. I kinda wanna do this to my wagon, just so I don't have to worry about assholes throwing their doors into my car in parking lots.
    Daniel
    Kaiser George IX: 1996 Buick Century Special wagon. 214-SFI. 201k miles. Never gonna give you up, never gonna let you down. Transmission time, again. First documented LX9 swap in an A-body! Click here to read my build thread!
    Goldilocks: 1992 Buick Century Special sedan. 204-MFI. 132k miles. Current DD.
    Susana: 1993 Buick Century Custom wagon. 204-MFI. 121k miles. Garage ornament. Waiting for an LR4.

  3. #3
    Senior Member Century7667's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Sugar Land, TX
    Vehicle
    1996 Buick Century Limited 3100 V6 / 1995 Buick Century Special 3100 V6 / 2001 Chevy S-10 LS 2.2L
    Posts
    4,071

    Default

    I have mixed feeling about it. If it were a "battle wagon" I might go from Rhinoline, but for the nice ride, I like paint!

    Ken T.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Chicago, Illinois
    Vehicle
    1993 Buick Century 3300 V6
    Posts
    597

    Default

    I agree Ken, paint is the way I would go. Liner maybe on the underside or maybe the trunk/spare tire area. I like my a-bodies as smooth as a babies ass. LOL

  5. #5
    Senior Member Century7667's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Sugar Land, TX
    Vehicle
    1996 Buick Century Limited 3100 V6 / 1995 Buick Century Special 3100 V6 / 2001 Chevy S-10 LS 2.2L
    Posts
    4,071

    Default

    Quote Originally Posted by Skip View Post
    I agree Ken, paint is the way I would go. Liner maybe on the underside or maybe the trunk/spare tire area. I like my a-bodies as smooth as a babies ass. LOL
    a-body lines are sleek! You need sweet paint topped with a loving buffed top coat of wax!

    Ken T.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Chicago, Illinois
    Vehicle
    1993 Buick Century 3300 V6
    Posts
    597

    Default

    Yes indeed, the a-body is a sexy beast. Oh yes, that coat of wax or as I do on mine, several thin coats until she looks like she's wet. I actually think I need a cold shower right now. ROFLMAO.............

  7. #7
    Senior Member Keiths1976's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Florida
    Vehicle
    1995 buick century custom
    Posts
    1,301

    Default

    Love to rub that wet girl of yours Skip lmao

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
VigLink badge